Header
Header
close

Feedback to ChefMe

Help us become even better

How satisfied are you with ChefMe?*

Bad

fantastic


Do you have any comments, wishes or suggestions?*

Give feedback close
Condition

Terms & conditions

Updated 30. April 2018


Please see the Danish translation:

Forretningsbetingelsernes omfang!



ChefMe.dk forbinder freelance Kokke, med kunder som ønsker ChefMe’s Service ydelser. ChefMe.dk er en platform som gør det muligt at booke en privatkok online og fungerer som et bindeled imellem forbruger og freelancer. For at benytte dig af ChefMe.dk’s service, skal du acceptere de gældende forretningsbetingelser. Aftalen træder i kraft når du accepterer at have læst vilkår og betingelser.

Betaling samt annullering af ordre


ChefMe.dk’s service ydelser betales via Reepay Payments. Reepay Payments tager imod følgende kort: Visa, MasterCard, Visa Dankort og American Express. Der pålægges ikke kortgebyr ved betaling på ChefMe.dk. Beløbet hæves på deres kort ved bestilling af ChefMe.dk’s ydelse. Alle oplysninger, der sendes til Reepay er krypteret med SSL (Secure Socket Layer). De modtager automatisk en ordrebekræftelse pr. e-mail, når købet er afsluttet.

Skader


Skulle der opstå en hændelse hvor freelanceren er skyld i en skade, er dette udelukkende en sag imellem dig som forbruger, og den enkelte freelancer. ChefMe APS fraskriver sig alt ansvar for ulykker som er forårsaget af freelanceren.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)


Hos ChefMe.dk har du fuld fortrydelsesret, såfremt du annullere dit køb 6 dage før den bestilte leveringsdato. Afbestiller du 5 eller 4 dage inden den bestilte leverings dato, får du refunderet 70% af beløbet. Afbestiller du under 3 dage til den bestilte leverings dato, bortfalder 100% af beløbet.
Ved bestillinger hvor der er under 3 dage imellem leverings og bestillings datoen er du indforstået med, at du frasiger din fortrydelsesret og 100% af beløbet bortfalder.
Ønsker du at aflyse en ordre, kan du enten gøre det selv ved at logge ind og aflyse odren via. beskedtråden, eller kontakte os på email eller telefon 93 40 40 10.
Vi gennemfører tilbagebetalinger med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Reklamationsret


Eventuelle reklamations- og erstatningskrav skal rejses over for Freelanceren, som har leveret maden. ChefMe bedes orienteres, såfremt Freelanceren ikke er enig i din reklamation. ChefMe kan kontaktes på .

ChefMe har ingen forpligtelse til at udbetale nogen erstatning for det eventuelle tab, som du måtte lide som følge af at maden ikke svarede til dine forventninger. ChefMe tager forbehold for eventuelle skrive- og/eller trykfejl på ChefMe.dk.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)


For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos (ChefMe APS). Du kan til enhver tid, slette dine oplsyninger ved at kontakte .

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

ChefMe har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Personlig data:


Vi benytter os af følgende oplysninger når du bestiller på ChefMe.dk: Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mail og den ønskede tid og dato. Disse oplysninger registrerer vi i vores database, med det formål at yde vores service til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores platform, giver ChefMe APS oplysningerne videre til den enkelte freelancer, som har fået tildelt jobbet. Dette igen for at kunne yde vores service. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger ukrypteret, pånær kodeord, som er krypteret med stærk kryptering (bcrypt). Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger leveret til ChefMe.dk videregives ikke til andre end freelancer som skal udføre arbejdet. Vi hverken sælger, udlejer eller på anden vis videregiver dine personlige oplysninger til markedsføringsformål. Vi betragter beskyttelsen af vores brugeres privatoplysninger, som et vigtigt tillidsforhold mellem brugeren og ChefMe APS.

Sletning af data:


Ønsker du din profil og data slettet på ChefMe kan du kontakte os på .
Efter vi har modtaget og svaret på din anmodning vil din data blive slettet indenfor 30 dage, undtaget data vi lovmæssigt er forpligtet til at opbevare.

Gavekort:


Et ChefMe gavekort tilsendes på e-mail med et unikt gavekort id. Id(et) skal bruges når gavekortet indløses på ChefMe.

Gavekortet kan anvendes til køb af menuer på ChefMe samt vine.

Gavekortet er gyldigt i 2 år fra datoen for udstedelse i overensstemmelse med dansk rets almindelige regler om forældelse.

Du har selv ansvaret for eventuelt misbrug af gavekortet, så tag venligst de nødvendige forholdsregler. ChefMe er ikke forpligtet til at dække evt. tyveri eller misbrug.

Levering af gavekort.

ChefMe gavekort, vil blive sendt til den oplyste e-mailadresse, kort tid efter vi har modtaget din ordre – normalt inden for 10 minutter. ChefMe påtager sig ikke ansvar for forsinkelser i levering, som skyldes tekniske problemer, kundens eget spamfilter eller ukorrekt oplyst e-mailadresse. Der beregnes ingen gebyrer for fremsendelse.

Gavekort Returret.

Der er 14 dages fuld returret – send en mail til os på med ordre ID’et på gavekortet samt navn. Derefter tilbagefører vi beløbet (minus evt. gebyrer) til det kort købet er foretaget fra. Når de 14 dages returret er udløbet, kan gavekortet ikke ombyttes til kontanter. Et eventuelt restbeløb overføres til et nyt gavekort og kan ikke udbetales kontant.

Klageadgang


Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Ændring i forretningsbetingelserne:


ChefMe.dk forbeholder sig retten til at ændre i forretningsbetingelserne. På ChefMe.dk finder du altid den nyeste version af forretningsbetingelserne. Har du spørgsmål eller klager, er du velkommen til at kontakte os på
General information
E-mail [email protected]
Phone 93 40 40 10
Our address Vimmelskaftet 41A 3.sal
1161 København K
VATIN 38070975